dinsdag 15 november 2022

Naar de spuiterij

 Ik ben wat verlaat met mijn blog. Ik heb gewacht op vandaag omdat ik de Castellette in onderdelen naar de spuiterij heb gebracht. De bus vol en de koets op de motor-aanhanger.


De trouwerij van mijn dochter is vrijdag, zonder Castellette als trouw-limousine, perfect verlopen. We hebben een geweldige dag gehad. Ook het weer werkte mee want het was warm voor november. Ideaal weer voor mooie foto's maar de Castellette had anders ook goed zonder kap kunnen rijden. Als de Castellette klaar is, heb ik het trouwpaar beloofd, dan houden ze deze rit te goed.

Van de week alles verder gedemonteerd en de onderdelen schoon gemaakt. Na 2 jaar in de tent was alles toch aardig vuil geworden.

Ik ben (nog) steeds bezig met het dashboard. Ik heb het nu 3x afgelakt met Epifanes en laat het nu even een paar weken goed drogen. Daarna ga ik aan de slag om de 'stofjes' eruit te polijsten. 

Verder ga ik komende week met de diverse stalen verstevigingsprofielen verven. Ik vind het mooier als deze profielen in de kleur van de auto zijn geverfd i.p.v. gegalvaniseerd. Ik heb nog voldoende primer, grondverf en DD-lak Een mooi klusje dus.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten