zondag 7 februari 2021

 Witte winter en zwarte onderdelen.

En dan is het weer zondagavond, tijd voor een terugblik over de afgelopen week met het bouwen van de Castellette.
Het chassis is na 2x primer en 2x Hammerite mooi mat zwart geworden. Ik had hiervoor mijn (verwarmde) schuur geschikt gemaakt. Met de twee nieuwe schragen van HBM kon ik er prima langs en eronder om te verven.
Nu kan het chassis weer naar de schuur en kan ik beginnen met het opbouwen.
Het youtube-filmpje van Burton (c) hierover staat al klaar.





Maar....dan zal eerst de ergste vorst periode voorbij moeten zijn want de tent lijkt wel een iglo: wit aan de buitenkant en koud van binnen.

Heb ik nu ook even tijd om het glas-in-lood geboorteraampje te maken.




Om nog eens extra te kunnen genieten van al mijn poets- en schilderwerk, heb ik eens al deze onderdelen uitgestald om de foto te zetten. Zie het resultaat hiernaast.







Vandaag gewandeld en een uurtje ge-langlauft in het bos. 
Het was geweldig. Wat een mooie plaatjes en dan zo dicht bij huis.

Als ik de komende week niet kan klussen ga ik zeker hier weer van genieten.




De langlaufski's staan weer te gebruiken. 

En gelukkig heb ik de ski-stokken ook niet meer nodig 
om de draagarmen te kunnen verven.





\




Geen opmerkingen:

Een reactie posten