zondag 6 juni 2021

Een huis vol onderdelen.

Dinsdag met de aanhanger naar Esbeek om de body op te halen. En niet alleen de body maar ook dozen met onderdelen. Thuis heb ik alles een plek gegeven want donderdag zijn we samen met de camper naar de Maasduinen bij Horst gegaan. Fietsen mee en heerlijk genoten van dit mooie stukje Nederland.

Vandaag maar eerst eens alle onderdelen uitgestald en geïnventariseerd wat ik allemaal niet heb gekocht. Bij veel onderdelen een 'aha-erlebnis' met wat ik erover in de handleiding van Eendenspul heb gelezen en gezien.
Zoals ook de ervaring is met een IKEA handleiding, ga ik de handleiding van de Castellette keurig volgen (ook op advies van Coosje)
Ik ben begonnen met het achterbankje in elkaar te zetten. Voordat ik in gaten had wat het zitgedeelte en wat de rugleuning was, had ik al twee keer koffie gedronken. Maar toen was het mij duidelijk.

De eerste gaten in de strippen en het polyester zijn geboord.

Alles wat ik in elkaar ga zetten moet straks weer gedemonteerd worden om de body in de goede kleur te spuiten. Dus alles losjes monteren, nog niet lijmen/kitten en nog geen borgmoeren gebruiken.

Onderstaande foto's geven een aardige impressie van wat er allemaal nog moet gebeuren.
Maar ik heb er zin in.

alles past  in de aanhanger
de onderdelen


body voorzijde


body achterzijde



de eenden-bank



zakje 1 met bevestigingsmateriaal

zakje 2 met bevestigingsmateriaal



Geen opmerkingen:

Een reactie posten