zondag 13 juni 2021

Fout boren is best zuur

Een vreemde plek om mijn blog bij te werken want ik sta een paar dagen op een camping bij Pingjum in Friesland. 

Van de week wel thuis al de eerste pogingen gedaan om de sparingen voor het pedalenstel en de verwarming in  de body te maken. De sparring voor het pedalenstel zat er toen in, maar….. op een verkeerde plek. Ik ging er ‘automatisch’ vanuit dat het pedalenstel in het onderste segment voorin de body moest komen. De tekst en foto’svan de de handleiding gaven ook niet echt een duidelijke plaats aan. Dus toe het pedalenstel was gemonteerd, kon ik de stuurstang niet meer kwijt. Toen hebt ik de foto’s die ik zelf van de Castellette in Esbeek heb gemaakt, erbij gehaald. En ja hoor, foutje. “Ga terug naar af, ga niet door door start en je krijgt geen 200 gulden” was het vroeger bij het Monopolyspel. Maar niet getreurd, het zijn maar gaatjes in polyester in de grondverf, dus dat komt wel weer goed.

Maar nu eerst nog een paar dagen in Friesland genieten van een mooie kampeerplek, heerlijk weer en fijne fiets- en motorzijspan routes. Wat een mooi combinatie: fiets achter op de camper en motor met op de trailer er achter. En natuurlijk samen met Nettie.

Volgende keer hoop ik de body op het onderstel te kunnen laten zien. Hier nog een foto van mijn geklus.

Het pedalenstel op zijn goede plek


1 opmerking:

  1. Oef da's wel zuur. Maar wees niet bang, dat overkomt ons allemaal. Zolang het maar niet op een plek is die in het zicht zit. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen