zondag 20 juni 2021

Weer een klein stapje

Deze week een hoop gedaan, kamperen, werken en familiebezoek en dus maar weinig opgeschoten met mijn Castellette. Maar mijn voornemen om de body op het chassis te plaatsen, is wel gelukt. Met de bolderwagen de body in de tent gemanoeuvreerd en de body getild. Toen de body uitgelijnd, van voren en van de zijkanten en vervolgens met M7 bouten voor en achter ‘tijdelijk’ vastgezet. Een makkelijke truc was om een zaklantaarn onder het boutgat in chassis te houden want dan kon ik in de body het licht door dit gat en door de polyester-body zien schijnen en daar kon ik dan het gat in de body boren. 

Morgen moet ik Eendenspul bellen want in de handleiding hebben ze het over het monteren een profiel als chassis-verlenging, die ik niet in de doos met onderdelen kan terugvinden. Of is dit misschien niet nodig bij mijn nieuwe gegalvaniseerde chassis? 

Ik kan in ieder geval verder met het monteren van de spatborden, treeplanken etc. 

De body op zijn plek
Het lichtpuntje voor waar het gat
geboord moet worden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten