zondag 11 juli 2021

 Op vakantie.

Ik schrijf deze blog op onze eerste stop met de camper in België. We gaan de komende week de Venn-baan fietsen. Het zijn 6 etappes van totaal 140 km. We staan nu tussen de 1e en 2e etappe en fietsen morgen naar Aken, het beginpunt, en weer terug naar de camper. Overmorgen fietsen we de andere kant op en weer terug. Dan rijden we met de camper naar een plekje tussen etappe 3 en 4 en gaan weer fietsen. En dat herhalen we daarna nog een keer. Afhankelijk of corona het toelaat, gaan we de komende weken nog meerdere fietstochten langs verschillende Duitse rivieren maken.

Van de week ook nog fijn geknutseld aan de Castellette. Ik heb een extra verstevigingsprofiel onder de aflegpank gemonteerd. Deze heb ik met een aangepast hoekprofieltjes aan de body vastgezet met glasvezelplamuur (bedankt voor de tip Franklin). Ook heb ik de verkorte versnellingspook gemonteerd en een oude rubberen aandrijflijn gebruikt als afdichting op de chasisdoorvoering.

Een fijn stuk gereedschap is het halve werk

Het leukste werkje was de sparingen voor de koplamp maken. Aan de slag met de decoupeerzaag en daarna afwerken met de drempel. Het resultaat mag er wezen.

Een knipoog

Dit was voorlopig dus mijn laatste blog. Ik hoop dat ik half augustus de blog-draad weer oppakken. Tot dan en blijf gezond.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten