zondag 14 november 2021

Kabelboom

Ik heb maar 1 foto van het werk deze week aan de Castellette. Druk op het werk en oppassen. Ook leuk natuurlijk en daarom heb ik weinig te melden.
De elektrische bedrading is best nog een klus om het goed en mooi te doen. Ik kan inmiddels wel de motor met de sleutel starten. Maar er moeten nog meer draden worden getrokken. Ze hangen nu nog tegen de wand van de tent maar komende week moeten er weer een aantal meters kabels in de kabelboom worden verwerkt.


Van Vincent mooie foto's ontvangen van zijn schilderwerk aan zijn Burton. Een hele bijzondere kleur heeft hij voor zijn kitcar gekozen. In zijn blog schrijft hij ook hoe trots hij hier op is.
En dat is ook wat ik telkens ervaar met deze hobby. Ik heb een hele globale planning (rijklaar op 11/11/2022) en  verder geniet ik van elke moment dat ik er aan denk en werk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten