zondag 12 december 2021

Aan het eind van de kabel...

De kabelboom voor de achterkant

Deze week weer een aantal uren in te tent aan de Castellette gewerkt. Eerst heb ik de kabels naar de achterkant van de Castellette gebundeld en in de spiraalband samengebracht. Toen kon ik alle stekkerverbindingen aan de voor- en achterkant verbreken en is deze kabelboom klaar. 



Het dashboard van achteren gezien

Daarna heb ik de kabels van en naar het dashboard losgemaakt en het dashboard met de spaghetti aan kabel naar de schuur gebracht. Hier ga ik deze kabels nu netjes bundelen en met spiraalband afwerken.
Wel fijn dat ik nog kleine correcties van de lengte van de kabels kan uitvoeren. De kabels zitten namelijk niet te strak in de spiraalband.



Tja er komt zo dus een eind aan al het kabel-werk. Maar gelukkig is er nog genoeg te klussen aan de Castellette.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten