zondag 6 februari 2022

week 1 mp (met pensioen)

Deze week de andere originele donor-klink aangepast en gemonteerd op de 'dikkere' Castellette portier. En net als bij het andere portier, zit deze klink mooi horizontaal. In dit portier heb ik ook het spanmechanisme gemonteerd. Daarmee kan ik de deur weer goed af te stellen zodat hij rondom vlak in de carrosserie past. 

een completere blik
Zaterdag heb ik de voorbumper verder afgemaakt en gemonteerd. Alleen wil ik nog de doorvoeren van de bumperstangen in de carrosserie voorzien van rubber doorvoertules. Dit om beschadigen van de verf te voorkomen.
Ik heb nog geen tijd gehad om naar de verstralers op de autosloop te gaan zoeken. Maar dat gaat zeker komende weken lukken. En wie weet, wordt dit lijstje nog wel langer voor de sloop. 


Over verf gesproken. Komende week ga ik op de verwarmde zolderkamer beginnen met het schilderwerk. Ik ben erg benieuwd of de op kleur gemende DD-verf RAL 6035, parelmoer donkergroen, het door mij gekozen variant van British Racing Green oplevert.

Het materiaal staat er klaar voor. 


Verder heb ik van de week opgepast en .... ik moet wat meer tijd aan mijn uiterlijk besteden.
Want de staaroperatie van Nettie is heel goed verlopen en zij kan mij weer helderder zien.
Dank aan het vakmanschap van onze zorginstellingen.

1 opmerking:

  1. Veel succes met het schilderwerk. Ben ook heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen