zondag 9 oktober 2022

Het blijft spannend

Ik heb nog geen prijsopgave uit Raalte gekregen. Ze hebben het heel druk gehad en ze hopen het komende week te maken. Het werk aan de Castellette ligt niet stil maar de 'vaart' is er wel een beetje uit.  Jammer, maar als je alles van te voren weet dan.... Moed houden. Over een week kan ik ook bij een autoverfspuiter in Wageningen langs voor een eerste gesprek en hopelijk een reĆ«le prijsopgave krijgen.

Van de week ben ik bezig geweest met de twee velgen van de voorwielen en het reservewiel. Na het schuren, ZF-primer, 2x HB-coating en 1x DD-lak ben ik tevreden met het onderstaande resultaat. Hierna nog1x DD-lak en ze kunnen weer worden gemonteerd.

Het wordt nu ook wel tijd om bandenzwart te kopen en te gebruiken.

Het dashboard heb ik nu zo ver klaar dat ik dinsdag het fineer kan gaan plakken. Ook ga ik dan beginnen met de twee velgen van de achterwielen.

Op de website van de '2cvkitcarclub' heb ik een onder de rubriek 'Techniek' een interessant artikel over 'veilig opkrikken' van de 2CV gelezen. Een mooie klus om komende week op te pakken.

 

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten